Subject: FW: Paunamäe tee ja Lepatriinu tee veetorustike ringistamise projekt (töö nr. 024020)
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 13:35:21 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/11088-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 1:24 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Paunamäe tee ja Lepatriinu tee veetorustike ringistamise 
projekt (töö nr. 024020)

Tere,

Saime projektile EHR-ist märkused. Viisime vastavad märkused projekti sisse.

Manuses lisatud veetorustiku projekt, katendite taastamise projekt, IKÕ 
plaanid ja TRAM märkuste leht.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 6. august 2024 
kell 14:18:

Tere

Edastame infoks, et veetoru paiknemise lahendus on sobilik, kuid palume 
arvestada Juuliku Tabasalu ühendustee eelprojektiga (sh rajatavad kraavid) 
ning olemasoleva müratõkkeseinaga.

Sügavuse osas palume arvestada ka, et rajatava veetoru sügavus oleks piisav 
ning antud asukohta oleks võimalik rajada ka vastav kraav. Kraavi põhjast 
min sügavus 2,0m.

Lisame juurde, et projekti koostamisel juhinduda Transpordiameti juhendist: 
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude 
teemaale paigaldamise kavandamisel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 22, 2024 3:53 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Paunamäe tee ja Lepatriinu tee veetorustike ringistamise 
projekt (töö nr. 024020)

Tere,

Paunamäe tn 6 kinnistu omanik ei sooviks, et tema kinnistul veetoru nii 
pikalt kulgeks.

Seetõttu sooviksime minna edasi selle vana  lahendusega, mida me oleme 
vastavalt märkustele korrigeerinud.

(proj. veetorustik paikneb terves ulatuses hülsstorus, torustik paikneb tee 
all üle 2,5 sügavusel). Sellise lahenduse juhul

ei teki müraseina ekspluateerimisel mingeid probleeme. Manuses täiendatud 
joonis.

Lugupidamisega,

Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 19. juuli 2024 
kell 14:47:

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume võimalusel lahendada ristumine 
müratõkkeseinast eemal.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 17, 2024 9:16 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Paunamäe tee ja Lepatriinu tee veetorustike ringistamise projekt 
(töö nr. 024020)

Tere,

Saime antud projektile Transpordiameti poolt järgmised märkused.

Transpordiamet

LAUR KÕIV

1.

Kogu taotlus

15.07.2024

Lahendamiseks

Olete esitanud Transpordiametile kooskõlastamiseks Harju maakonna Saku valla 
Jälgimäe küla (veetorustiku) ehitusloa eelnõu (menetlus nr 435371).

Planeeritav veetorustik asub riigitee nr 11420 Saku-Laagri tee km 5,28-5,37 
teemaal ja kaitsevööndis.

Ehitusluba antakse välja veetorustiku ehitamiseks. Ehitusloa aluseks on 
„Paunamäe tee ja Lepatriinu tee veetorustike ringistamise projekt“ projekt 
(projekteerija Merindorf OÜ, töö nr 024020).

Lisame, et Transpordiametilt pole varasemalt küsitud nõudeid projekti 
koostamiseks ega kaasatud  projekteerimistingimuste menetlusse.

Lisaks juhime tähelepanu, et Juuliku-Tabasalu tee (11420 Saku-Laagri tee) on 
perspektiivne 2+2 maantee, mille osas on Transpordiametil arendushuvi. 
Koostatud on Juuliku Tabasalu ühendustee eelprojekt (AS Teede Tehnokeskus, 
Töö nr 107/05).

Eelprojekti kohaselt on riigitee nr 11420 km 5,37 asukohta planeeritud 2+2 
maantee (sh lisarajad,  teepiirded, kraavide paiknemine, müratõkkeseina 
nihutamise vajadus).

Ehitusloa aluseks olev projekt töö nr 024020 „Paunamäe tee ja Lepatriinu tee 
veetorustike ringistamise projekt“ Juuliku Tabasalu ühendustee eelprojekti 
andmeid ei arvesta (hülsstoru  pikkus, rajamissügavus, paiknemine 
müratõkkeseina suhtes), seega võttes arvesse asjaolusid ning 
ehitusseadustiku § 70 lg 2 ja lg 3 ning § 99 lg 3 ja lähtudes kliimaministri 
17.11.2023 määrusest  nr 71 „Tee projekteerimise normid“, jätame ehitusloa 
kooskõlastamata ning esitame nõuded Harju maakonna Saku valla Jälgimäe küla 
(veetorustik) tehnovõrkude projekti koostamiseks, mis on kajastatud juurde 
lisatud kirjas (7.1-22411088-2 15.07.2024 Valjaminev kiri).

Lisa: 7.1-22411088-2 15.07.2024 Valjaminev kiri

Kommentaarile lisatud failinfo

7.1-22411088-2 15.07.2024 Valjaminev kiri.asice

Tegin joonisel vastavad märkused korda ( lasin veetoru lisaks 2,5m 
sügavusele, terves pikkused hülsstoru, pikendasin kinnisel meetodil rajatava 
ala ulatust, viisin veetoru olevatest kraavidest eemale). Palun vaadata üle, 
et kas selliselt oleks lahendus teile sobilik.

Manuses korrigeeritud joonis.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.